Kanla Kirlenmiş Evrak


Karanlık sözler yazıyorum hayatım hakkında. 
Aşklarım, inançlarım işgal altındadır 
Tabutumun üstünde zar atıyorlar 
Cebimdeki adreslerden umut kalmamıştır 
Toprağa sokulduğum zaman çapa vuran adamlar 
Denize yaklaşınca kumlar ve çakıltaşları 
Geçmiş günlerimi aşağılamaktadır. 

Karanlık sözler yazıyorum hayatım hakkında. 
Ve rüzgâr buruşturuyor polis raporlarını 
Kadınlar fazlasıyla günaha giriyorlar 
Bazı solgun gömleklerin çözük düğmelerinden

Çelik tırpan gibi silkiniyor çocuklar 
Denizin satırları arasında. 
Gece arsızca kükrüyor paslı beyninde şehrin 
Küfre yaklaştıkça inancım artıyor. 

Karanlık sözler yazıyorum hayatım hakkında 
Öyle yoruldum ki yoruldum dünyayı tanımaktan 
Saçlarım çok yoruldu gençlik uykularımda 
Acılar çekebilecek yaşa geldiğim zaman 
Acıyla uğraşacak yerlerimi yokettim. 

Ve şimdi 
Birçok sayfasını atlayarak bitirdiğim kitabın 
Başından başlayabilirim.