Kötü Şiirler


1. 

Senin çağıltın evladım 
sen denizi düşününce uğuldayan sokaklar 
açık renk bir elbiseye yakışan alnın 
sabah şehre henüz kamyonlar girerken 
bir kadın kıvranışını hatırlayıp kuduran 
ve zaten 
bu terli, bu tozlanan bulutlar altında bile 
saklı bir yerlerinde bir şeyler parıldatan 
senin çağıltın. 
Seni marifetli sanacaklardı 
karşısında uçurumlar çağıldamayan herkes 
seni marifetli sanacaklardı 
kalbini 
rehnedebilseydin eğer. 

2. 

Uçsuz bucaksız gözyaşları. 
Dünyanın tımarlanmış ruhlara teslim edildiği günlere ait. 
Uçsuz bucaksız gözyaşları. 
Bir nehrin bir yüzyıla benzediği zamanlardan. 
Yaşadıklarının hepsi göçmen kuşlara 
bütün sevdiklerini 
çocukların hepsine paylaştıran bir dostumun 
gözlerini karartacak kadar 
uçsuz bucaksız gözyaşları 

3. 

Bütün müsveddelerimi yırttım, göğsümün kıllarıyla 
gövdemin kokusundan buharlaşıyor şiir. 
Sana çok önceden, bir yaz sonu, bir parkta 
sıkılmış yumruğumu ısırarak 
buna benzer bir şeyler söylemiştim 
milât yok 
demiştim, milât yer almayacak hayatımızda. 
İşte bütün müsveddelerimi yırttım 
işte artık göğsümün kıllarıyla 
gövdemin kokusundan buharlaşıyor şiir 
işte onlar artık saçların kadar Boşnak 
karşılıksız mektuplarım gibi yepyenidir.